maandag 30 maart 2015

Interview met mezelf

Hoi allemaal! Vandaag (om precies te zijn 30 maart) ben ik begonnen met het maken van een blog. In mijn eerste blogpost houd ik een interview met mezelf zodat jullie lezers wat meer over mij, mijn motivatie en deze blog te weten komen.

Wie ben ik?

Ik ben Milou de Lange en ik ben 17 jaar. Ik woon ergens in de provincie Utrecht. Ik ben enig kind. Ik zit op dit moment in 5 gymnasium. Ik wil later graag onderwijskunde studeren. Mijn hobby's zijn: haken, lezen, computeren en knutselen. Ik luister graag naar Nederlandstalige muziek, ik heb een hele lieve hond en een heel leuk konijn. Verder schrijf ik ook heel graag en daarom ben ik ook deze blog begonnen.

Waarom blog ik?

Ik ben om verschillende redenen begonnen met bloggen. Ten eerste omdat ik gewoon heel erg graag schrijf. Ik vind het ten tweede ook heel erg leuk om zelf blogs over haken/handwerken te lezen en daarom zou ik dit zelf ook graag doen. Ik vind het ook heel erg leuk om andere mensen op te vrolijken met mijn belevenissen.

Waarover blog ik?

Zoals je vast al wel had gezien heet mijn blog Milou's haaksalon. Mijn blog gaat dus, zoals je al verwacht, over haken. Ik zal verschillende dingen over haken op deze blog zetten. Ik zal wat vertellen over mijn eigen projecten, reviews over verschillende haakmaterialen en allemaal andere dingen die met haken te maken hebben. Ik zal voor de komende tijd elke vrijdag een blog posten. Deze blog zal verschijnen tussen 4 en 5 uur 's middags. Elke laatste zondag van de maand post ik een tutorial met een leuke haaksteek of een leuk patroontje. Deze tutorial verschijnt ook tussen 4 en 5 uur 's middags.

Waar kun je mij bereiken?

Als je mij een vraag wilt stellen, kun je een mailtje sturen naar: miloushaaksalon@gmail.com. Je kunt me ook een berichtje sturen op twitter: @miloushaaksalon. Verder heb ik ook nog een facebookpagina geopend, te vinden als Milou's haaksalon.

Dit was mijn allereerste blog dan! Heb je nog tips voor mij, zet ze dan in de reacties, daar maak je me heel erg blij mee!

Groetjess Milou

1 opmerking:

  1. Beste Milou,

    Jouw nichtje had een linkje van jouw blog op onze blog geplaatst. En wat leuk dat je bent begonnen met bloggen! Zelf kan ik nog niet zo goed haken, en ik ga dus zeker op de vrijdagmiddagen jouw blog in de gaten houden!

    Voel je vrij om ook eens op onze creatieve blog te kijken, wij posten over allerlei creatieve dingen en plaatsen leuke en vaak snelle DIYs!

    Creatieve groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen