vrijdag 3 april 2015

Boekenreview: Mijn gehaakte boerderij

Na onder andere Haak je eigen  kerststal, Kleine knuffels haken en Aapjes haken, heeft schrijfster Christel Krukkert in februari 2015 weer een nieuw haakboekje uitgebracht: Haak je eigen boerderij.


Het boek bevat, zoals je waarschijnlijk al wel begrepen had,  patronen om je eigen boerderij te haken. Van de boer met zijn tractor en de boerin met haar kippetjes tot het paard in de wei en het varken in de modder: het staat er allemaal in. De foto's in het boek zijn echt prachtig, waardoor je elk patroon wel zou willen maken.
 Alle patronen worden in dit boekje erg helder uitgelegd. Een bijkomend voordeel is dat elke nieuwe toer in het boekje op een nieuwe regel begint, waardoor het patroon lekker overzichtelijk blijft. Het is ook fijn, dat bij elk patroon al het garen wat je nodig hebt, inclusief kleurnummers, aangegeven staat.
Het boek kost 12,95 euro en er staan 12 verschillende patronen in, maar dat is het geld meer dan waard.


Waar kun je het boek kopen?Ben je door het lezen van deze blog overtuigd om het boekje mijn gehaakte boerderij te kopen? Neem dan eens een kijkje op een van deze links:
www.echtstudio.nl
www.bol.com
www.wolplein.nl

Vond je mijn blog nu heel leuk om te lezen, en wil je op de hoogte blijven wanneer er een nieuwe blog online komt? Volg mij dan op twitter: @miloushaaksalon, of like mijn pagina op Bloglovin:Follow my blog with Bloglovin . Je kunt trouwens ook mijn pagina op Facebook liken: Milou's haaksalon. Alvast bedankt!

Groetjes, Milou.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten